Чортківська районна державна адміністрація
48500, м.Чортків, вул.Шевченка, 23
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну

Увага! Працює «гаряча» телефонна лінія!


                                                          

 

 Стань успішним підприємцем!


Увага! Оголошено конкурс на участь в бізнес-інкубаторі!
Громадяни, які хочуть спробувати себе у бізнесі мають унікальну можливість заручитися підтримкою команди професіоналів.
За ініціативи Тернопільської обласної державної адміністрації, при Тернопільському міськрайонному центрі зайнятості незабаром розпочне роботу перший в області бізнес -інкубатор.
Учасником цього інкубатора може стати кожен, – як особи, які тільки планують розпочати бізнес так і діючі підприємці.
Бізнес-інкубатор – це можливість для людей, які хочуть займатися бізнесом, отримати супровід у започаткуванні та веденні підприємницької діяльності.
Для участі в інкубаторі не обов’язково бути зареєстрованим підприємцем, достатньо мати власну бізнес-ідею, а досвідчені експерти з ведення бізнесу допоможуть втілити її у життя.
Діючі представники підприємництва зможуть отримати фахову підтримку з удосконалення свого бізнесу за допомогою менторів, тренерів, експертів, а також усю наявну інформацію про можливості, які існують для підтримки підприємництва в Україні та області.
Участь в бізнес-інкубаторі здійснюватиметься за 2 варіантами:
1. 1. 10 переможців отримають власне робоче місце в офісі інкубатора, а також можливість обміну досвідом та знаннями з іншими учасниками інкубатора щодня впродовж року та фаховий супровід із започаткування та ведення власного бізнесу.
1. 2. Також, буде обрано 20 осіб, які отримають впродовж 2 років системну підтримку з розвитку та ведення своєї підприємницької діяльності.
Для того щоб стати учасником інкубатора достатньо подати заяву на участь та необхідний пакет документів.
Пакет документів подається у паперовому вигляді в Тернопільський регіональний центр підтримки підприємництва за адресою: м. Тернопіль, вул. Грушевського 8, каб.833.
тел .: (0352) 52 31 72
моб.: (098)648 60 86
e-mail:ternopil.vrp@gmail.com.
Перелік необхідних документів:
- Конкурсна заявка за встановленою формою;
- Опис проектної ідеї/бізнес-плану за встановленою формою;
- Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (у разі зареєстрованого СПД);
- Письмова згода на обробку персональних даних. 

 

                                                                     

 

 

         Увага! Працює «гаряча» телефонна лінія!


Пріоритетом діяльності Чортківської районної державної адміністрації є покращення інвестиційного та підприємницького клімату на Чортківщині. Відносини між владою та бізнесом мають бути прозорими і зрозумілими.  Влада і бізнес – партнери.
Зателефонувавши на номер «гарячої» лінії, суб’єкти підприємницької діяльності можуть запропонувати свої шляхи  підтримки бізнесу та отримати конкретну невідкладну допомогу у вирішенні найгостріших питань малого та середнього бізнесу, повідомляти про факти порушення прав фізичних осію-підприємців та господарюючих суб’єктів, незаконного втручання у їхню господарську діяльність, тиску з боку органів державного контролю та правоохоронних органів»

Телефонуйте на номер «гарячої лінії» (03552 ) 2-17-09 з понеділка по четвер з 8.00 до 17.15 у п’ятницю  з 8.00 до 16.00 або надсилайте інформацію на електронну адресу: cpp_chortkiv@uk.net

 

Програми міжнародної технічної допомоги, які надають підтримку малому і середньому підприємництву України

--------------------------------------------------------------------------

Новини грантових програм для МСП

--------------------------------------------------------------------------

Міжнародні виставково-ярмаркові заходи та ділові форуми у 2018 році

---------------------------------------------------------------------------

Банківські продукти та програми допомоги малому і середньому підприємництву

Комерційні пропозиції банків

--------------------------------------------------------------------------

Підтримка малого і середнього підприємництва на міжнародному рівні (міжнародні кредитні лінії)

--------------------------------------------------------------------------

Підтримка малого і середнього підприємництва на державному рівні

--------------------------------------------------------------------------

Підтримка малого і середнього підприємництва на регіональному рівні

------------------------------------------------------------------

Співробітництво з міжнародними організаціями у сфері розвитку і підтримки підприємництва та можливості, які воно дає

-------------------------------------------------------------------

COSME

------------------------------------------------------------------

UNLIMIT UKRAINE

-------------------------------------------------------------------

Перелік структурних підрозділів районних державних адміністрацій, виконавчих органів міських, селищних, сільських рад та  акредитованих суб’єктів, що здійснюють реєстраційні функції

---------------------------------------------------------------------------------------------

ОН-ЛАЙН РЕЄСТРАЦІЯ БІЗНЕСУ ТА ОТРИМАННЯ ВІДОМОСТЕЙ З ЄДР

 

БАЗА ДАНИХ елементів бізнес-інфраструктури Тернопільської області -2017 рік

 

Захистити свій бізнес

 

Для експортера 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

Стратегія розвитку малого та середнього підприємництва Тернопільської області на 2016-2020 роки

 

 

До уваги суб’єктів господарювання та органів ліцензування!

Про зміни в законодавстві щодо ліцензування господарської діяльності

Державна регуляторна служба України повідомляє щодо змін до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», внесених Законом України від 26.11.2015 № 835 «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (далі - Закон № 835) (із змінами, передбаченими Законом від 06.10.2016 № 1666-VIII), які набули чинності 01 січня 2017 року.

1 січня 2017 року набули чинності зміни до Закону України від 02.03.2015 № 222-VIII «Про ліцензування видів господарської діяльності», зокрема:

- скасовано оформлення ліцензії, як документа у паперовій формі, та передбачено засвідчення факту видачі ліцензії шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) та відображення інформації у виписці з цього реєстру, яка видається суб’єкту господарювання безоплатно;

- скасовано повідомлення органом ліцензування здобувача ліцензії  /ліцензіата/ про прийняті ним рішення та передбачено оприлюднення цих рішень, у день їх внесення до ЄДР, на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України;

- передбачено оприлюднення органом ліцензування на своєму офіційному веб-сайті інформації про прийняті рішення за відповідним видом господарської діяльності;

- скасовано підставу для переоформлення ліцензії щодо зміни найменування юридичної особи (якщо зміна найменування не пов'язана з реорганізацією юридичної особи) або прізвища, імені, по батькові фізичної особи-підприємця.

На сьогодні, не затверджено положення про внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців інформації про ліцензування, а також не визначено порядок оприлюднення зазначеної інформації на порталі електронних сервісів.

Законом України від 06.10.2016 № 1666-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення державної реєстрації прав на нерухоме майно та захисту прав власності» (набув чинності 02.11.2016) внесено зміни до розділу «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 385, якими встановлено, що до 1 січня 2019 року набуття здобувачем ліцензії права на провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, відбувається з дня оприлюднення прийнятого органом ліцензування рішення про видачу ліцензій на його офіційному веб-сайті.

Таким чином, до 1 січня 2019 року набуття здобувачами ліцензії права на провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, відбувається з дня оприлюднення органами ліцензування прийнятих ними рішень про видачу ліцензій на їх офіційних веб-сайтах.

Органи ліцензування оприлюднюють на своїх офіційних веб-сайтах інформацію про прийняті ними рішення за відповідним видом господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, зокрема, про видачу ліцензії, про відмову у видачі, про залишення заяви про отримання ліцензії без розгляду, про анулювання ліцензії.

У разі звернення здобувача ліцензії, ліцензіата щодо надання підтвердження факту набуття ним права на провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, а також щодо будь-якого іншого рішення органу ліцензування ДРС рекомендує органу ліцензування надати таке підтвердження у будь-який визначений законодавством спосіб, наприклад, посиланням на сторінку офіційного веб-сайту органу ліцензування, де оприлюднене таке рішення, або наданням заявнику копії такого рішення з дотриманням вимог законів України «Про доступ до публічної інформації» та «Про захист персональних даних».

--------------------------------------------------------------------------------------

До відома представників малого та середнього бізнесу, громадських організацій,  бізнес-асоціацій, суб'єктів підприємницької діяльності!

Участь України в програмі ЄС „Конкурентоспроможність підприємств малого і середнього бізнесу (СОSME) (2014-2020)”

Президент України 09.03.2017 року підписав Закон України „Про ратифікацію Угоди між Урядом України і Європейським Союзом про участь України в програмі ЄС „Конкурентоспроможність підприємств малого і середнього бізнесу (СОSME) (2014-2020)”, прийнятий Верховною Радою України 22.02.2017 року.

Програма СОSME – це набір тематичних проектів та програм на період з 2014 по 2020 роки із загальним бюджетом 2,3 млрд євро. Перелік програм, що визначаються Європейською Комісією, щороку змінюється та викладається в окремому документі – Робочій програмі.

Доступна для України Робоча програма на 2017-й рік складається з 22 підпрограм, які класифіковано за трьома напрямками:

 • полегшення виходу на зовнішні ринки;

 • поліпшення умов для конкурентоспроможності;

 • формування культури ведення бізнесу.

У відповідних розділах Робочої програми міститься перелік із детальним описом підпрограм, їх цілями та завданнями, що фінансуються коштом COSME, а також очікуваними результатами, виділеним бюджетом та строками подачі проектів.

 Робоча програма доступна на офіційному веб-сайті Європейської Комісії : https://ec.europa.eu/DockRoom/documents/21624.

Брати участь у програмs COSME мають право представники українського малого та середнього бізнесу, громадські організації, установи, агентства регіонального розвитку, освітні заклади, бізнес-асоціації, профспілки, кластери, органи державної влади. Окремі вимоги до учасників прописані у спеціальних критеріях для кожної з підпрограм.

Більше про програму COSME можна дізнатися на веб-сторінці Європейського виконавчого агентства з МСП (Executive agency for SMEs - EASME): https://ec.europa.eu/easme/en/cosme.

-------------------------------------------------------------------

 

До уваги суб’єктів господарювання

 


        ДО УВАГИ СУБ`ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ!

В приміщенні Чортківської районної державної адміністрації  27 лютого 2018 року відбудеться засідання ради з питань розвитку малого і середнього підприємництва  з питань Мораторію на перевірки  у 2018 році: хто і як буде перевіряти суб’єкти підприємницької діяльності, а також  про державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (Постанова від 30.09.2015 року № 2493 зареєстровано МЮУ 06.11.2015 року № 378/27823) за участю представників Управління Держпраці у Тернопільській області, Чортківської об’єднаної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби України в Тернопільській області, Чортківського УДСНС України в Тернопільській області, представника УДПСС в Чортківському районі.
                                         Долучайтесь!

 

27 лютого перший заступник голови райдержадміністрації Іван Заболотний взяв участь у  засіданні ради з питань розвитку малого і середнього підприємництва з питань Мораторію на перевірки у 2018 році, а саме:  хто і як буде перевіряти суб’єкти підприємницької діяльності, а також про державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (Постанова від 30.09.2015 року № 2493 зареєстровано МЮУ 06.11.2015 року № 378/27823). Головою даної  ради є керівник ПП «Агро-спектр» Марія Горбаль.

Засідання відбулося за участю представників Управління Держпраці у Тернопільській області, Чортківської об’єднаної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби України в Тернопільській області, Чортківського УДСНС України в Тернопільській області, представника УДПСС в Чортківському районі.

 

ДО УВАГИ СУБ`ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ!

 

В приміщенні Чортківської районної державної адміністрації  06 березня 2018 року в  11 год ( вівторок) відбудеться засідання ради з питань розвитку малого і середнього підприємництва. В порядку денному буде розглядатися питання   про державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (Постанова від 30.09.2015 року № 2493 зареєстровано МЮУ 06.11.2015 року № 378/27823) за участю представників Управління з експлуатації газового господарства.

                                         Долучайтесь!

 

Засідала рада з питань розвитку малого та середнього підприємництва при Чортківській районній державній адміністрації

 З метою розвитку інфраструктури підтримки підприємства, залучення суб’єктів господарювання, громадських об’єднань  підприємців до формування державної регуляторної політики і державної політики у сфері підприємництва в районі, запровадження прозорого механізму їх участі у підготовці проектів рішень органів виконавчої влади утворено раду з питань розвитку малого та середнього підприємництва при Чортківській районній державній адміністрації. Тож, вкотре, 6 березня, в приміщенні адмінбудинку під головуванням першого заступника голови райдержадміністрації Івана Заболотного відбулося засідання вище зазначеної ради, за участю  працівників сектору підтримки підприємництва райдержадміністрації та представників  бізнесу району. Порядок денний включав питання – державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (Постанова від 30.09.2015 року №2493 зареєстровано МЮУ 06.11.2015 року №378/2783). З даного питання доповідав начальник Чортківського УЕГГ ПАТ «Тернопільгаз» Ігор Клизуб.
На завершення учасники засідання поділилися своїми проблемами та висловили пропозиції щодо можливого їх вирішення.

    

 ДО УВАГИ СУБ`ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ!

15 березня 2018 року о 14 годині у приміщенні облдержадміністрації ( каб. 532) відбудеться семінар на тему: «Створення сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу/фермерського господарства з «нуля».
                                   

                                                       ПОРЯДОК ДЕННИЙ
Місце проведення: м. Тернопіль, вул. Грушевського, 8 каб. 532
Початок зустрічі: 14:00 год.
1. Загальні умови створення сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу/фермерського господарства.
Представник департаменту агропромислового розвитку Тернопільської облдержадміністрації
2. Порядок здійснення державної реєстрації сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу/фермерського господарства.
Державний реєстратор
3. Особливості оподаткування сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу/фермерського господарства.
Представник Головного управління ДФС у Тернопільській області
4. Оформлення трудових відносин та дотримання законодавства з питань праці та відповідальність за його порушення.
Представник Управління Держпраці в Тернопільській області
   
                                                         ДОЛУЧАЙТЕСЬ  !!!

 

 

ДО УВАГИ СУБ`ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ!!!


14 БЕРЕЗНЯ 2018 РОКУ О 10 ГОД В ПРИМІЩЕННІ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ В РАМКАХ ПРОЕКТУ USAID «Трансформація фінансового сектору» відбудеться тренінг для представників малого та середнього бізнесу: «Лізинг: особливості послуги т а переваги для клієнта».
Даний тренінг буде зосереджений на практичних інструментах та прикладах залучення коштів для розвитку бізнесу малих та середніх підприємств та  включатиме наступні питання:
- Як оптимізумати грошові потоки та отримувати обладнання для збільшення прибутку ;
- Як отримати податковий кредит на 100 % вартості при сплаті лише авансу;
- Що є вигідною альтернативою банківського кредиту;
- Новий інстумент фінансування, яким користується 43% малого та середнього бізнесу в Європейському Союзі;
- Як отримати обладнання та мати привабливий баланс для банків.

 

 


     ДО УВАГИ СУБ`ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ!
22 березня
  ( четвер) 2018 року о 11 год у приміщенні райдержадміністрації відбудеться семінар на тему: «Створення сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу/фермерського господарства з «нуля». 

                                            ПОРЯДОК ДЕННИЙ

семінар:  «Створення сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу/фермерського господарства з «нуля».
                                                                                                 22 березня 2018 року

Місце проведення: м. Чортків, вул.  Шевченка 23,  малий зал райдержадміністрації.
Початок зустрічі: 11:00 год.
1. Загальні умови створення сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу/фермерського господарства.
Представник   управління  агропромислового розвитку Чортківської райдержадміністрації

2. Порядок здійснення державної реєстрації сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу/фермерського господарства.
Державний реєстратор

3. Особливості оподаткування сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу/фермерського господарства.
Представники Чортківської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Тернопільській області

4. Дотримання Закону України «Про зайнятість населення», створення нових робочих місць.
Представник Чортківського районного  центру зайнятості
5.  Державна підтримка сільського господарства (кредити, компенсація, відсотки).
Представники   державних банків

 

До уваги суб'єктів підприємницької діяльності і зацікавлених осіб

 

 Ознайомтеся з Державною інноваційною фінансово-кредитною установою (далі ДІФКУ). Основною місією є здійснення фінансової підтримки суб'єктів господарювання різних форм власності в рамках державної інноваційної політики. Держава залучає кредитні ресурси у стратегічні галузі економіки України. Це унікальна можливість для реалізації проектів, ведення бізнесу, реалізація стартапів.
Проекти у найбільш інвестиційно привабливих і потужних галузях економіки України:
Енергетика;
Енергоефективність та енергозбереження;
Сільське господарство;
Авіація і космічна сфера;
ІТ і телекомунікації;
Важке машинобудування.
Будь-хто, може зайти на офіційний сайт ДІФКУ, заповнити анкету http://difku.gov.ua та надіслати проект, якому знайдуть інвестора, запропонують інструменти для реалізації проекту (безкоштовно). Пропонуємо Вам переглянути презентаційні матеріали щодо роботи ДІФКУ та успішні історії реалізації стартапів http://difku.gov.ua в разі виникнення додаткових запитань звертайтеся в Чортківський районний центр підтримки підприємництва  https://www.facebook.com/chortkiv.district.CES/
Офіційний сайт ДІФКУ: http://difku.gov.ua

 

До уваги суб'єктів підприємницької діяльності і зацікавлених осіб


 04 квітня (середа) о 14.30 год у приміщенні облдержадміністрації ( каб.532) відбудеться другий етап семінару на тему: «Створення сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу/фермерського господарства з « нуля».
Під час заходу будуть обговорюватись наступні питання:
 - Роз’яснення положень земельного законодавства щодо порядку надання земельних ділянок у користування для здійснення підприємницької діяльності;
 - Порядок отримання документів з проектування приміщень для ведення підприємницької діяльності у сфері сільського господарства;
 - Порядок отримання дозвільних документів щодо будівництва, реконструкції, капітального ремонту приміщень для ведення підприємницької діяльності у сфері сільського господарства;
 - Дотримання вимог санітарного законодавства під час здійснення господарської діяльності;
 - Досвід створення сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів в рамках ПРООН;
 - Успішні приклади кооперації в Україні та світі. Досвід розвитку кооперації від Агрохолдингу ,,МРІЯ”;
 -  Успішний приклад діяльності кооперативного об’єднання ,,Файні Ґазди”. в разі зацікавленості звертайтеся за тел. 03552 2 17 09 в Чортківський районний центр підтримки підприємництва.

 

СТВОРЕННЯ СІЛЬСЬКОГОСПОДАСЬКИХ ОБСЛУГОВАУЮЧИХ КООПЕРАТИВІВ!

 Зайнятість населення на селі останніми роками критично низька. Багато людей працездатного віку виїхали на заробітки, а ті, що залишилися, здебільшого не мають роботи і змушені виживати за рахунок індивідуального господарства. Щоб якось оживити села, влада ініціює об’єднання селян у сільськогосподарські обслуговуючі кооперативи (СОК), які дають хоча й невеликі, але стабільні заробітки.

Який основний ефект від створення обслуговуючих кооперативів?
Найперше – це зайнятість населення і можливість самостійно заробляти кошти для себе. До прикладу, індивідуально люди не можуть виробляти певної продукції, адже обладнання (та ж лінія з поливу кущів ягід чи екструдер для переробки зернових культур у корми) коштує чимало і дуже часто селяни не мають можливості витрачати такі кошти. Коли селяни збираються разом, вносять певну суму як статутний внесок кооперативу, то можуть придбати обладнання, яке допоможе не тільки одному господарству, а десяти чи 50-ти дрібним одноосібним господарствам. Тобто економлячи на основних виробничих засобах, можна отримувати якісний продукт
Головні напрямки обслуговуючих кооперативів – це ягідництво і садівництво, переробка зернових, виробництво кормів. Найсвіжіші приклади – це молочні кооперативи.
І справді, за прикладами далеко ходити не потрібно. Якщо взяти ту ж малину, мабуть, кожен на своєму городі може її посадити і виростити. Але кооперативи, по-перше, мають якісний садівничий матеріал за оптовими цінами, по-друге, вони частково забезпечені системою поливу, по-третє, є можливість централізованого збуту. Якщо людина вирощує малину на кількох сотих землі, то, зібравши її, за нормальну ціну невеликий урожай не продасть. Тільки якщо селяни об’єднаються, сформують велику партію, зможуть мати значний ефект від своєї діяльності.
Створення обслуговуючого кооперативу - нелегка справа, одним із стримуючих факторів створення обслуговуючих кооперативів є недостатня обізнаність сільського населення. Тому хочеться звернутися до сільських голів, які як ніхто інший знають соціально-економічний розвиток своїх сіл, і зможуть роз’яснити односельцям переваги обслуговуючої кооперації і спрямовувати зусилля для того, щоб ці кооперативи створювались і розвивалися з кожним роком.
Для організаційно методичної підтримки щодо створення сільськогосподарських кооперативів можна звертатися у Чортківський центр підтримки підприємництва, а також в Управління агропромислового розвитку Чортківської райдержадміністрації.


 

 Увага! Візьміть участь в онлайн-опитуванні щодо оцінки стану молодіжного підприємництва в Україні

В межах реалізації проекту Еразмус + "Вищі навчальні заклади для молодіжного підприємництва " з метою проведення досліджень стану та перспектив розвитку молодіжного підприємництва в країнах східного партнерства,Харківський державний університет харчування та торгівлі  спільно з Вірменським державним економічним університетом, Білоруським торгівельно-економічним університетом споживчої кооперації, Технічним університетом Молдови, Академією економічної освіти Молдови, Батумським державним університетом ім. Шота Руставелі та університетом РІСЕБА (Латвія) проводиться дослідження серед молоді України віком від 13 до 35 років шляхом анонімного онлайн-опитування  з 01 травня 2018р. по 10 червня 2018 р.

Анкета за посиланням: https://www.webropolsurveys.com/Answer/SurveyParticipation.aspx?SDID=Lat1509942&SID=cec1409d-c1b8-48ba-ade9-d01dd210a09d&dy=1924066808

 

ДО УВАГИ СУБ`ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ!!!


 

 У червні місяці  2018 року планується проведення «Засідання  ради з питань розвитку малого та середнього підприємництва при райдержадміністрації».
 

 В разі зацікавленості, з своїми пропозиціями щодо розгляду вашого питання,  просимо звертатися  до 06.06.2018 року в  Чортківський районний центр підтримки підприємництва Центру надання  адміністративних послуг райдержадміністрації за тел. 2-17- 09, 097 9477921, 0677156778, відстежуйте нашу сторінку у мережі facebook за посиланням  https://www.facebook.com/chortkiv.district.CES/
                                        
Чекаємо на Вас!

 

 

ДО УВАГИ СУБ`ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ!!!


 Ви підприємець або топ-менеджер компанії? Хочете підвищити свою кваліфікацію, налагодити зв’язки та перейняти досвід в кращих німецьких компаній? Тоді не гайте часу та зробіть це разом з Німецькою партнерською програмою GIZ.
3 липня 2018 року в м. Тернопіль відбудеться Бізнес-майстерня «Співпраця з Німеччиною: міфи та реальність», де Ви зможете більш детально ознайомитись з програмою та можливостями для розвитку Вашого бізнесу.
Учасники заходу матимуть унікальну можливість пройти відбір на безкоштовне стажування в Німеччині (за умови заповнення аплікаційної форми
https://ukraine.managerprogramm.de/wp-content/uploads/2016/06/Application-Form-2016-V4-EN.pdf )
Для участі в заході необхідно зареєструватися за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/10wQGH6-lrvXA3C-7fd_sfe-FObxRepTi7_gc7A7wtCs/viewform?edit_requested=true
Скористайтеся унікальною можливістю, не упустіть свій шанс!!!
https://www.facebook.com/events/2326406987585952/?acontext=%7B%22ref%22%3A%223%22%2C%22ref_newsfeed_story_type%22%3A%22regular%22%2C%22feed_story_type%22%3A%2222%22%2C%22action_history%22%3A%22null%22%7D

 

 

ДО УВАГИ СУБ?ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ?

 

Нагадуємо, що у червні місяці 2018 року планується проведення «Засідання ради з питань розвитку малого та середнього підприємництва при райдержадміністрації».
В разі зацікавленості, з своїми пропозиціями щодо розгляду вашого питання, просимо звертатися до 12.06.2018 року в Чортківський районний центр підтримки підприємництва Центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації за тел. 2-17- 09, 097 9477921, 0677156778, а також відстежуйте нашу сторінку у мережі facebook  https://www.facebook.com/chortkiv.district.CES/
Чекаємо на Вас!

 

 

 

 

ДО УВАГИ!!!

 

До уваги фермерських господарств, сільськогосподарських обслуговуючих/виробничих кооперативів, суб'єктів підприємницької діяльності та бажаючих створити сільськогосподарський обслуговуючий кооператив???
14 червня 2018 року об 11.00 год у приміщенні облдержадміністрації ( каб.837) відбудеться семінар-тренінг щодо ведення бухгалтерського обліку та написання статутів для сільськогосподарських обслуговуючих/виробничих кооперативів та фермерських господарств.

 

 

До уваги суб'єктів підприємницької діяльності!!!

 

3 липня 2018 року об 9.00 год у приміщенні облдержадміністрації (м. Тернопіль, вул.Грушевського,8,  каб 825) заплановано проведення зустрічі бізнесу з представниками німецького товариства з міжнародного співробітництва GIZ GmbH (Deutsche Gesellshaft fur Internationale Zusammenarbeit) щодо можливості стажування менеджерів експортно- та імпортно-орієнтованих підприємств шляхом проведення бізнес-сесій у Німеччині. У другій половині дня відбудеться співбесіда кандидатів участь у програмі.
Одночасно повідомляємо, потенційні учасники для проходження співбесіди мають заповнити аплікаційну форму, що знаходиться за посиланням: Ви підприємець або топ-менеджер компанії? Хочете підвищити свою кваліфікацію, налагодити зв’язки та перейняти досвід в кращих німецьких компаній?? Тоді не гайте часу та зробіть це разом з Німецькою партнерською програмою GIZ
Учасники заходу матимуть унікальну можливість пройти відбір на безкоштовне стажування в Німеччині (за умови заповнення аплікаційної форми https://ukraine.managerprogramm.de/wp-content/uploads/2016/06/Application-Form-2016-V4-EN.pdf )
Для участі в заході необхідно зареєструватися за посиланням https://docs.google.com/forms/d/10wQGH6-lrvXA3C-7fd_sfe-FObxRepTi7_gc7A7wtCs/edit

 

 

ДО УВАГИ!!!

 

22 червня  2018 року, у п'ятницю, о 10.00 год, в малому залі адмінбудинку відбудеться засідання ради з питань розвитку малого та середнього підприємництва при райдержадміністрації. На засіданні ради будуть присутні представники з управління Держпраці в Тернопільській області, Чортківського районного центру зайнятості. В разі виникнення запитань звертайтеся за посиланням  https://www.facebook.com/chortkiv.district.CES/

 

Про ведення бізнесу у сільській місцевості йшлося під час робочої поїздки


 Сьогодні, 19 червня, відбулася робоча поїздка першого заступника райдержадміністрації Івана Заболотного, працівників районного центру підтримки підприємництва  спільно з першим заступником голови  ради з питань  розвитку малого і середнього підприємництва Володимиром Морозом, а також членами ради по проблемних  питаннях ведення бізнесу на території сільських  рад сіл: Шманьківчики, Шманьківці, Залісся. Під час поїздки були  висвітлені проблемні питання і шляхи їх вирішення. Зокрема, сказано про державну підтримку сільського господарства на поточний рік, про німецьку партнерську програму GIZ, про надання консультацій Чортківським районним центром підтримки підприємництва.


Чортківський районний центр підтримки підприємництва

 

 Урочистості з нагоди відзначення Дня підприємця та День відкритих дверей відбулися 07.09.2018 року на успішному підприємстві району - приватному акціонерному товаристві «Агро-Продукт», керівником якого є Мирослав Плішка, що у селі Росохач. На захід завітали голова районної державної адміністрації, голова районної ради, перший заступник голови районної державної адміністрації, заступник голови райдержадміністрації, голова Росохацької сільської ради, директор Чортківської районної філії Тернопільського обласного центру зайнятості, директор Центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації, працівники сектору Чортківського районного Центру підтримки підприємництва ЦНАП райдержадміністрації, підприємці району та учні 9, 11 класів Росохацької загальноосвітньої школи I-III ступенів на чолі з директором.
Спочатку директор з організації та планування виробництва ПАТ «АГРО-ПРОДУКТ» Іван Волинець детально ознайомив присутніх з виробничим процесом підприємства. За його словами, ПАТ «АГРО-ПРОДУКТ» започаткувало свою діяльність у 1998 році, яке займається виробництвом м’ясних продуктів, готових кормів для тварин, оптовою торгівлею м’ясом та м’ясними продуктами, що утримуються на фермах, оптовою торгівлею м’ясом та м’ясними продуктами. Тут працюють на найновішій техніці, яка підтверджена сертифікатами відповідності Євросоюзу, встановлена нова лінія забою тварин європейського типу з нержавіючих матеріалів, сировина для переробки заготовлюється у екологічно-чистих зонах. Іван Федорович зазначив, що одним з основних пріоритетів розвитку підприємства є експорт м’ясних продуктів на Європейський ринок.
Опісля голова райдержадміністрації та голова районної ради нагородили почесними грамотами за вагомий особистий внесок у розвиток підприємництва Чортківського району, високий професіоналізм, сумлінну, плідну працю, активну громадську позицію приватних підприємців краю, а саме:
МИРОСЛАВА ПЛІШКУ – керівника приватного акціонерного товариства «АГРО-ПРОДУКТ».
ВАСИЛЯ БАТРИНА - керівника товариства з обмеженою відповідальністю «СТЕП-М».
МАРІЮ ГОРБАЛЬ - засновника приватного підприємства «АГРО-СПЕКТР», фінансового директора.
ТАРАСА ГЕРЧАКА – керівника товариства з обмеженою відповідальністю « ГЕРЧАК».
ІВАНА ЗАБОЛОТНОГО – голову правління ЧОРТКІВСЬКОГО РАЙОННОГО СПОЖИВЧОГО ТОВАРИСТВА.
НАТАЛІЮ ЗАПУХЛЯК – фізичну особу – підприємця.
ВОЛОДИМИРА ЦИМБАЛІСТОГО – фізичну особу-підприємця.
АНДРІЯ ПАВЛЮКА - голову громадської організації «ОБ`ЄДНАННЯ ПАСІЧНИКІВ ЧОРТКІВЩИНИ.
ВОЛОДИМИРА МОРОЗА – голову правління ЧОРТКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ АСОЦІАЦІЇ ПІДПРИЄМЦІВ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ.
ІГОРА СОКОЛОВСЬКОГО – керівника приватного агропромислового підприємства «СОКОЛИ».
Пишаємося, що на Чортківщині з кожним роком нараховується все більше успішних підприємців, які працюючи в різних сферах господарювання, розширюють виробництво, створюють нові робочі місця, наповнюють бюджети та беруть активну участь у зовнішньоекономічній діяльності. Тісна співпраця влади та суб’єктів підприємницької діяльності дає хороший результат.

 

 Тернопільщина – перша з областей України, яка розпочала впровадження спільної програми з відшкодування частини процентної ставки за кредитами МСП у співпраці з Німецько-Українським фондом в рамках його кредитних програм.
 Меморандум про співпрацю з Німецько-Українським Фондом область підписала в січні цього року. І вже є готовий Порядок використання коштів, передбачених в обласному бюджеті, на часткове відшкодування відсоткових ставок за кредитами банків для суб’єктів малого і середнього підприємництва.
 

Що передбачається у рамках співпраці?
З обласного бюджету виділено 900 тис грн. В рамках проекту планується кредитувати:
- придбання устаткування, обладнання та інших основних засобів виробничого призначення;
- модернізацію технологічного процесу виробництва або основних засобів, машин та обладнання тощо;
- придбання, будівництво або реконструкцію приміщень, необхідних для розширення діючих підприємств, або створення нового виробництва.
Кредитуватися будуть лише підприємства, які зареєстровані на території Тернопільської області і дають тут прибуток.
Максимальна сума кредиту для суб’єкта малого та середнього підприємництва – 100 тис. євро.
Відсоткова ставка за кредитом – 7,5%.
Строк часткового відшкодування 24 місяці.
В разі зацікавленості для більш детального обґрунтування звертайтеся в
Чортківський районний центр підтримки підприємництва.
Сподіваюся, що таким чином будуть створюватися нові робочі місця та відкриватися нові підприємства, адже співпраця для бізнесу по кредитах з Німецько-Українським Фондом – це унікальна можливість реалізуватися!

 

 

 ДО УВАГИ СУБ?ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ!


З метою полегшення та розширення доступу малого та середнього підприємництва до фінансових ресурсів, 18 січня 2018 року між Тернопільською обласною державною адміністрацією та Німецько-Українським фондом ( НУФ) було укладено угоду про партнерство, відповідно до якої розроблено та затверджено розпорядження голови облдержадміністрації від 08 серпня 2018 року № 603-од « Порядок про використання коштів з обласного бюджету на часткове відшкодування відсоткових ставок за кредитами для суб’єктів малого та середнього підприємництва в Тернопільській області» ( далі – Порядок).
Даний порядок розпочав діяти з 23 вересня 2018 року та надає можливість залучити кредитні ресурси для бізнесу області за укладеними кредитними договорами з банками-партнерами НУФ: ПАТ «КредоБанк», АБ «УкргазБанк»,під 7,5 % гривні(після здійснення відшкодування).
Інформацію щодо Порядку розміщено на офіційному веб-сайті Тернопільської облдержадміністрації за посиланням:
htt://www.oda.te.gov.ua/main/ua/publication/content/52274.htm,
htt://www.oda.te.gov.ua/main/ua/publication/content/26830.htm ( банер «Підтримка бізнесу).

 

 

 

ДО УВАГИ СУБ`ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ!!!


 09 листопада 2018 року ( п’ятниця ) планується проведення виїзного засідання   ради з питань розвитку малого та середнього підприємництва при райдержадміністрації  сіл: Пастуше – 10.00 год, Швайківці – 10.30 год, Пробіжна -11.00 год.
В разі зацікавленості, з своїми пропозиціями щодо розгляду вашого питання,  просимо звертатися  до 08.11.2018 року в  Чортківський районний центр підтримки підприємництва Центру надання  адміністративних послуг райдержадміністрації за тел. 2-17- 09, 097 9477921, 0677156778, відстежуйте нашу сторінку у мережі facebook за посиланням: https://www.facebook.com/chortkiv.district.CES/?__xts__[0]=68.ARDwYnocG79AHbO7HO4-gelPDeiWm9_GnboDlYWeJiPhDjYg9o69w3Xk6FPjs_XIjh51cX4an_hMtJcTg-Du29e8izWscqjzOWnxBhTQC9mJrNQwxqNo8vyqC_w9vseKPNgpV78uuPvRDToTeRhpwkHLMcVwbYEsPvyoyu3Xee_nVOEAB-qqBL0vjBbDj0mNg9FwChBGJjPe11bP4GN4nDlEnQ&__tn__=HH-R

Чекаємо на Вас!

 
 ДО УВАГИ СУБ`ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ !
Запрошуємо Вас взяти участь у бізнес -зустрічі «Тренди бізнесу 2019: персонал», яка відбудеться 14.12. 2018 року в м. Тернопіль, вул. Білецька, 1, у ресторані «Maxim», де запрошені експерти будуть розглядати ці та інші питання та ділитися досвідом, успішними кейсами та практичними інструментами.
Кожен власник та керівник підбиває підсумки цьогорічної діяльності, робить висновки та стратегічне планування на наступний робочий рік. Не оминає це планування і теми персоналу. Завжди залишаються актуальними питання як правильно набирати та ефективно мотивувати і контролювати свій персонал. Запрошуються керівники та власники малого та середнього бізнесу.
Приєднуйтеся, щоб зарядитися свіжими ідеями та отримати нові знання для ефективного ведення бізнесу! Будьте в тренді - вчіться і застосовуйте діючі інструменти вже в 2019 році!
Ви отримаєте:
1.Інструменти щодо підбору, мотивації та контролю персоналу, які є актуальними та в тренді на 2019-ий рік.
2. Налагодите контакти з великою кількістю представників бізнесу під час Business Networking.
3. Обміняєтесь досвідом з вирішення проблемних питань стосовно персоналу.
Програма заходу та реєстрація на сайті: https://bc-club.org.ua/…/bizneszustrich-trendy-biznesu-2019
Просимо попередньо зареєструватися ? https://bc-club.org.ua/office/reestracija-na-zahid.html
Якщо у Вас з’явилися додаткові запитання - звертайтеся в Чортківський центр підтримки підприємництва Центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації.


                                         




 

 

 

                                                                                                                       

                                                                 

                                                               

                                                                                                 

                                                              

                                                               

                                                                                

Інформаційні послуги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 
 
 
 

 

БЕЗКОШТОВНА ДРУГА ВИЩА ОСВІТА ДЛЯ ПІДПРИЄМЦІВ

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Актуальна тема