Монастириська районна державна адміністрація
48300, м.Монастириська, вул.Шевченка, 19
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну / Звернення громадян

Аналітичні довідки про роботу із зверненнями


ІНФОРМАЦІЯ

 

про підсумки розгляду звернень  громадян, що надійшли до районної

державної адміністрації  за 2017 рік

  

Реалізуючи вимоги Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 13 лютого 2008 року № 103 з даного питання, районною державною адміністрацією вживає необхідні заходи, спрямовані на вдосконалення організації роботи зі зверненнями громадян, поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення, підвищення відповідальності керівників органів виконавчої влади за належне реагування на обгрунтовані пропозиції, заяви, скарги громадян, на розв'язання проблем, які спричиняють такі скарги.

Протягом 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 477 звернень, з них 343 письмових і 134 усних. У порівнянні з 2016 роком загальна кількість звернень збільшилася на 229, а саме: письмових збільшилося на 213, усних  –   на 16.

Важливими і ефективними є такі способи спілкування з людьми, як особисті прийоми громадян і прямі зв'язки голови райдержадміністрації та його

заступників. Це сприяє значному поліпшенню у вирішенні проблемних питань населення. Також завдяки даній формі роботи вдається попередити надходження звернень до органів влади вищого рівня і, в деякій мірі, повторних. Саме завдяки цим заходам велика кількість життєво-важливих проблем громадян вирішується безпосередньо на місцях і одразу.

Так, відповідно до розпорядження голови районної державної адміністрації від 15 лютого 2008 року № 53 “Про організацію виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного  права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”,  затверджено графік прийому громадян в районній державній адміністрації. Протягом 2017 року керівництвом райдержадміністрації проведено 50 днів прийому громадян у райдержадміністрації, на яких надійшло 78 звернень та проведено 30 виїзних днів прийому громадян безпосередньо за місцем їх проживання, де розглянуто 56 звернень і охоплено 30 населених пунктів району.

27 січня 2017 року на засіданні колегії районної державної адміністрації розглянуто питання про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до районної державної адміністрації за 2016 рік. За результатами розгляду видано відповідне розпорядження голови районної державної адміністрації від 27 січня 2017 року № 30-од.

Інформації та доповідні записки про роботу зі зверненнями громадян щоквартально надсилаються органам місцевого самоврядування, структурним  підрозділам райдержадміністрації для вжиття відповідних заходів з метою суттєвого покращення роботи зі зверненнями громадян. У них вказано на недоліки в роботі, поставлено конкретні завдання з їх усунення та вдосконалення роботи зі зверненнями громадян.

На виконання  Указу Президента України від 7 лютого 2008 року           №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” в районній державній адміністрації функціонує “гаряча” телефонна лінія, яка проводиться керівництвом районної державної адміністрації щосереди з 10:00 до 11:00 год. Протягом звітного періоду проведено 38 “гарячих” телефонних ліній, під час яких надійшло 75  звернень, з них —  56 вирішено позитивно.

Про графік особистого прийому громадян головою, заступниками голови, керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, виїзних днів прийому громадян, роботи “гарячої” телефонної лінії постійно повідомляється в районній газеті “Вісті Придніпров'я” та по районному радіомовленню. Також у приміщеннях райдержадміністрації та у виконавчих комітетів місцевих рад вивішені графіки прийомів громадян керівництвом облдержадміністрації та райдержадміністрації.

Проведений аналіз роботи із зверненнями громадян свідчить, що порівняно з минулим роком зменшилась кількість колективних звернень і становить 10 звернень (у 2016 році — 28 звернень).

За підсумками 2017 року спостерігається  тенденція зменшення повторних звернень громадян. Цього року їх не надійшло  (у 2016 році – 4).

За тематикою звернень можна виділити наступні напрямки актуальної проблематики:

1.            Питання соціального захисту.

У 2017 році отримано 134 звернення, що на  14 більше, ніж за 2016 рік. Питома вага цих звернень - 28%.

2.            Питання аграрної політики і земельних відносин.

Всього отримано 227 звернень, що на 181 більше, ніж за 2016 рік. Питома вага цих звернень становить близько 47 %.

3.            Питання комунального господарства.

Всього надійшло 26 звернень, що на 2 більше, ніж за 2016 рік. Питома вага цих звернень – 5%.

На підставі аналізу листів і скарг жителів району прогнозується збільшення звернень громадян у 2018 році з наступних питань:

            - соціального захисту;

            - комунального господарства;

            - аграрної політики і земельних відносин.

 

 

Начальник відділу взаємодії з правоохоронними

органами, оборонно-мобілізаційної роботи

та юридичного забезпечення апарату

районної державної адміністрації                                         В.В. ГЛЕМБІЦЬКИЙ                                                  



Дивіться також

УВАГА! З метою поширення позитивного досвіду щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець» створено веб-сайт «Спільнота кращих державних службовців» - www.kds.org.ua, який є корпоративною соціальною мережею учасників, організаторів та партнерів Конкурсу. Сайт дозволяє спілкуватися групі професійних користувачів, об’єднаних спільними інтересами

Інформаційні послуги

 

 

Актуальна тема