Тернопільська обласна державна адміністрація
46021, м.Тернопіль, вул.М.Грушевського, 8
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/uk.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/vu1.jpg

 

Опитування

 
На головну / Звернення громадян

Робота із зверненнями громадян-аналітичні довідки


Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до облдержадміністрації за перший квартал  2019 року

У першому кварталі 2019 року органи виконавчої влади області працювали над вдосконаленням роботи із зверненнями громадян відповідно до вимог Закону України ,,Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 ,,Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

Аналіз стану забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення свідчить, що облдержадміністрацією вживались дієві заходи, спрямовані на вирішення важливих проблем населення області, реалізацію конституційних прав і свобод громадян. Належна увага зосереджувалась на підвищенні персональної відповідальності посадових осіб обласної державної адміністрації щодо розгляду письмових звернень громадян, прохань на особистих прийомах керівництва області та звернень на Урядову телефонну ,,гарячу лінію” з метою неухильного забезпечення всебічного, своєчасного, об’єктивного розгляду звернень.

Здійснено відповідні заходи щодо підвищення ефективності роботи з реалізації громадянами конституційного права на звернення, оперативного і в повному об’ємі розгляду проблем, які порушуються громадянами перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

Ці питання розглянуті на засіданнях колегій райдержадміністрацій та структурних підрозділах облдержадміністрації. За підсумками розгляду видано відповідні розпорядження та доручення.

Упродовж І кварталу 2019 року до обласної державної адміністрації всього надійшло 2595 звернень громадян, що на 579 одиниць більше ніж за відповідний період минулого року.

На особистому прийомі до керівництва облдержадміністрації було подано 44 звернення від жителів області.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 р № 898 ,,Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи ,.Урядовий контактний центр” та з метою оперативного реагування та всебічного вирішення питань, порушених громадянами на урядовій телефонній ,,гарячій лінії” проведено низку організаційних заходів щодо їх своєчасного вирішення.

Упродовж І кварталу 2019 року на урядову телефонну ,,гарячу лінію” надійшло 1263 звернень від жителів області, що на 423 або на 33 % більше ніж за відповідний період минулого року. Вагому частину складають питання соціального захисту, виплата монетизації субсидій за житлово-комунальні послуги, призначення різних видів соціальних допомог, забезпечення безкоштовними медичними препаратами, а також питання транспорту і зв’язку та інші. Найчастіше дзвонили на урядову телефонну ,,гарячу лінію” жителі Борщівського, Гусятинського, Підволочиського, Теребовлянського районів та міста Тернополя.

Упродовж звітного періоду збільшилась кількість заяв громадян області (991одиниць проти 919), які зверталися до голови облдержадміністрації з проханням про надання одноразової грошової допомоги на лікування з фонду обласної комплексної програми соціальної підтримки малозахищених верств населення „Турбота”. Найбільше до обласної державної адміністрації зверталися жителі Борщівського, Гусятинського, Підволочиського, Теребовлянського, Тернопільського районів та м. Тернополя.

У І кварталі поточного року одержано 45 колективних звернень, що відповідає показнику за відповідний період минулого року, питома вага яких становить 1,7 % від загальної кількості. В основному в колективних зверненнях громадяни порушували питання: ремонту доріг; вирішення земельних спорів; приватизації земельних ділянок; питання охорони здоров’я; оплати праці працівникам культури та інші.

Серед авторів звернень – найменш захищені категорії населення: ветерани праці, пенсіонери, учасники війни, члени багатодітних сімей, учасники антитерористичної операції на сході України - 289 звернень або 11 %. Дану категорію громадян найбільше турбують питання забезпечення медикаментами, надання грошової допомоги, оплата житлово-комунальних послуг, покращення житлових умов, врегулювання земельних відносин тощо.

Щодо повторних звернень, то за підсумками І кварталу 2019 року спостерігається тенденція до зменшення їх частки від загальної кількості громадян і становить 0,8 % (у І кварталі 2018 року – 2,7 %). Найбільше повторних звернень надійшло від жителів м. Тернополя.

За звітний період до органів влади вищого рівня надійшло 91 листів та скарг, що на 8 одиниць менше ніж за відповідний період минулого року і становить 3,5 % від загальної кількості. Найбільше звернень надійшло в Кабінет Міністрів України – 29 або 1,1 %, Адміністрацію Президента України – 58 або 2,2 %. Найчастіше звертались до високопосадовців жителі міста Тернополя.

Слід відзначити, що за звітний період до обласної державної адміністрації надійшло 1044 звернень від жителів міста Тернополя, що становить 40,2 % від загальної кількості отриманих звернень (за І квартал 2018 року - 38 %).

За тематикою, кількістю та гостротою звернень, що надійшли до обласної державної адміністрації можна виділити наступні напрямки актуальної проблематики.

1. Питання соціального захисту.

Всього отримано 1900 звернень, що на 662 одиниці більше ніж за відповідний період минулого року. Найбільше таких звернень надійшло від жителів Гусятинського, Заліщицького, Підволочиського, Теребовлянського, Тернопільського районів та міста Тернополя.

2. Питання сільського господарства, врегулювання земельних відносин.

До обласної державної адміністрації надійшло 96 звернень, що на 39 одиниць менше ніж за відповідний період минулого року. Найбільше звернень з цих питань надійшло від жителів Теребовлянського району та міста Тернополя.

3. Питання транспорту та зв’язку .

Всього отримано 71 звернення, що на 67 менше ніж за відповідний період минулого року. Найбільша таких звернень надходило від Гусятинського, Тернопільського районів та міста Тернополя.

4. Питання охорони здоров’я

Всього за звітний період отримано 77 звернень, що на 12 одиниць менше ніж за відповідний період минулого року. Найбільше таких заяв про забезпечення медикаментами за пільговими цінами, виділення коштів на проведення хірургічних операцій в закладах охорони здоров’я, надійшло від жителів міста Тернополя.

5. Питання житлово-комунального господарства.

Всього за звітний період отримано 207 звернень громадян, що на 62 одиниці більше ніж за І квартал 2018 року. Найбільше ці проблеми турбували жителів міста Тернополя.

У січні поточного року на засіданні колегії обласної державної адміністрації розглянуто питання ,,Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до облдержадміністрації у 2018 році”, за результатами якого видано розпорядження голови обласної державної адміністрації від 31 січня 2019 року № 35-од. Аналітична довідка з означеного питання розміщена на веб-сайті облдержадміністрації.

У березні-квітні 2019 року в Тернопільському регіональному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних установ і організацій проведено навчально тематичні семінари із спеціалістами районних державних адміністрацій і структурних підрозділах облдержадміністрації відповідальними за роботу із зверненнями громадян.

Робота по розгляду звернень громадян, організації особистого прийому, забезпечення оперативного реагування, належної організації та дотримання термінів розгляду звернень громадян, що надійшли до облдержадміністрації, а також по урядовій телефонній ,,гарячій лінії’’ перебуває на постійному контролі в керівництва Тернопільської обласної державної адміністрації.

 ----------------------------------------------------



Дивіться також

Анонси подій

Інформаційні послуги

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/peresel.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/subs.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dpoato_2.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dopomog.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dv-001_1.png

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/invest1.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dfrr.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/ofis_reform.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/ratings_rajony-misto-3.png

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/igo.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/pidrbizn052015.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/17082016.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/zenergo.jpg

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/linija5.gif

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/kupuy_ternopilske.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/knyg.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/la_strada_d.jpg

Актуальна тема

Детінізація економіки

Присвоєння почесного звання України "Мати- героїня"